Welkom op de presentatieavond op 5 september! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Alita Scholtens - WaarBenJij.nu Welkom op de presentatieavond op 5 september! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Alita Scholtens - WaarBenJij.nu

Welkom op de presentatieavond op 5 september!

Door: alita

Blijf op de hoogte en volg Alita

22 Augustus 2009 | Nederland, Zwolle

Hier dan nog een allerlaatste bericht, want je wilt natuurlijk graag weten óf en hoe dit verhaal verder gaat.

Sommigen van jullie weten al dat mijn eerste plan is om op zaterdag 5 september in Zwolle een mooie presentatieavond te houden.
Op deze avond zie ik jullie als meelezers en meelevers allemaal graag komen. U en jij dus niet uitgezonderd:).

Het wordt een inspirerende avond, met foto's, verhalen, bemoedigingen.
We zullen ook ruimte maken om te zingen onder begeleiding van een band.En er is gelegenheid om vragen te stellen.
Wat het ook bijzonder maakt is dat ik deze avond samen met Mariska Vos hoop in te vullen. Zij heeft het afgelopen half jaar dezelfde counselingschool (IBC) in Brazilie gedaan en ze werkt daar samen met haar man bij Jeugd met een Opdracht. Door onze beide verhalen kun je hopenlijk een mooi 'breedbeeld' krijgen.

Ook vind ik het gezellig als je die avond eerst mee komt eten op mijn adres. Zo hebben we even een tijd van ontmoeting. Praktisch is het handig als je je aanmeldt. Maar als je spontaan langskomt komt het zeker ook goed. Vanaf ongeveer 17.00 uur ben je welkom OP MIJN HUISADRES.

Dus:
PRESENTATIEAVOND 5 SEPTEMBER,
OPSTANDINGSKERK, ESDOORNSTRAAT 25
AANVANG 19.00 UUR MET KOFFIE/THEE
PRESENTATIE VAN 19.20 UUR TOT 21.00 UUR.

Graag tot ziens!

Alita

• 22 Augustus 2009 - 15:00

Pa S.:

Wij komen b.l.e.g.

• 16 Oktober 2009 - 20:52

Chris En Tineke:

ha alita,

gaaf om je site zo te lezen! hoe gaat het met je? wat zijn je plannen? we zijn niet op de presentatieavond geweest ;-)
    hier in SA gaat het goed.
    we hebben Jabel ontmoet hier - en k begreep dat jij hem aan ons gekoppeld hebt. heel goed hoor.
    ik zal binnenkort eens met hem gaan zitten.. wie weet kunnen we wat met onze beperkte kennis..

heel veel zegen daar.
    en hou ons op de hoogte!

chris en tineke baas