foto's! - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Alita Scholtens - WaarBenJij.nu foto's! - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Alita Scholtens - WaarBenJij.nu

foto's!

Door: alita scholtens

Blijf op de hoogte en volg Alita

19 April 2009 | Oeganda, Jinja

OK, 3 uur bezig geweest met uploaden, maar dan heb je ook wat! veel plezier en geniet ervan.

lieve groet, alita

• 19 April 2009 - 13:39

Beatrijs:

Mooi om de beelden te zien bij je indrukwekkende verhaal. Kracht en wijsheid gewenst en liefde van onze Here Jezus!

• 19 April 2009 - 16:49

Brother Johan:

Nou bleekscheet Alita, daar sta je dan tussen al die mooie donkere mensen. Maar gelukkig hebben ze bijna passende helmen voor je.
    Mooie overgang zo van Zwitserland naar Uganda. Wellicht kan de cultuurschok niet veel groter worden.
    Er lijkt me in ieder geval genoeg werk te doen voor jou en je mede-reisgenoten.
    We bidden voor jullie om wijsheid, doorzettingsvermogen en bescherming.
    Wat een indrukken mag je meemaken. Bagage voor de rest van je leven.

Geniet er ook van Alita.
    Veel liefs van Gretha en mij en je neven.

• 19 April 2009 - 18:03

Gert En Brenda:

Leuke foto's zeg, nog wel verschil met hoe wij er bij zitten in een wat meer ontwikkelde hoofdstad. In de bergen in Lesotho gaat het er wel zo aan toe.
    Soms ging het wat langzaam, het bekijken. Titels soms andere snelheid als foto's. Leverde grappige dingen op als; de haan als counseling docent...

Gr.van de van den Bossies

• 19 April 2009 - 18:36

Barbara:

Wauw wat een mooie foto's! Tof om zo mee te kunnen kijken!!!

• 19 April 2009 - 18:46

Mariska:

Prachtige foto's! Erg mooi om je daar zo te zien in Afrika, ik denk even terug aan vorig jaar toen we in Nederland waren... en nu zit je zomaar in Afrika!! Wat is Afrika mooi he! Geniet ervan. Veel sterkte ook en Gods zegen bij alles wat je meemaakt, het zal wel vaak schokkend zijn denk ik.
    Groetjes Marcos en Mariska

• 19 April 2009 - 19:59

Klaas, Marijke,anne:

Indrukwekkend!

Groetjes van je buurtjes...

• 20 April 2009 - 18:27

Margit:

Yo chicka,
    mooi om met je mee te mogen lezen, ook op deze manier je ervaringen te mogen delen..
    Hoop dat je daar tussen al die prachtige mensen tot zegen kunt zijn.. En onthou: "je kunt de wereld niet beter maken, maar wel een beetje minder ziek"
    God bless'
    Margit

• 22 April 2009 - 13:12

Griëlla:

Alita! Jij maakt mooie dingen mee, wow!

Veel plezier en succes in de dingen die je doet.

En bedenk een ding; respect voor de haan.

• 27 April 2009 - 10:24

Pa S:

Het is me toch wat! Zit onze dochter daar in Uganda en denk je: van die zien we voorlopig niets meer. KOmt daar een hele serie foto"s op het scherm.
    Prachtig als jezelf mag meemaken wat je hier in de kranten leest. Maar minder prachtig als de werkelijkheid soms zo triest is. Wat het je doet, dat weten we niet natuurlijk, want wij ondervinden het niet aan de lijve. Maar dat het schokkend was en is dat kunnen we wel enigszins begrijpen. Geve de Heere je moed, krachten en inzicht om te handelen zoals Hij het wil. We blijven voor je bidden.

Pa en ma

• 29 April 2009 - 13:59

N Camara:

beste Alita met fadima ik ben echt blij voor u .Groeten van fadima zwolle dank u wel voor alles